Bad uppdate..

Var som sagt på mellandagsrea i tisdags.  Dock blev det inte Marieberg utan örebro centrum.  Blev inte så mycket shopping för den delen häller..  Vi stack in på game och kollade priser på the sims, stack till gamestop och kollade där också. Kostaterade att de var billigare att beställa via nätet.   Blev en sväng in på Gina tricot, blev enbart en mysig cardigan.Iaf så blev de inte så mycket mer än så eftersom jag hade två pojkar med mig som inte tycker de är roligt att kolla efter kläder.  Men vi hade bestämt oss för att vi skulle hitta ett par byxor åt älsklingen innan vi åkte hem, så de underhöll vi oss med resten av shoppingturen.  Sen blev de lunch och Ica innan vi stack hem igen.  Sen dess har vi suttit och nördat wow och jag har suttit och väntat på mitt the sims 3 som troligen kommer senare idag om jag har tur :) 

Så idag så ska vi nörda ännu mera. och i morgon ska vi till Odensbacken för lite nyårmys :)  De blir xbox lan och Black ops hela kvällen! De ska bli rikigt roligt :)
Life | |
Upp