En ny vecka

NU har ännu en ny vecka börjat och det känns skit najs :)   Hade massa trevligt i helgen hemma hos mamma. Och jag tycker det är så roligt att komma hem då man verkligen känner hur mycket mina syskon saknar mig.  Inte alls samma sak som att bo hemma.  Iaf så blir det en månad mellan besöken denna gång. Det blir att åka tillbaka i början av December.  Så vi kanske ska försöka fixa till de så man åker och hälsar på hos pappi någon helg :)   På tal om de så behövs det inhandlas mer kursliteratur då denna delkurs snart är klar.  Ska försöka lämna in böckerna jag har haft denna termin när jag är klar med alla kurser så man får lite pengar tillbaka, för det är böcker som jag inte har nån annledning till att ha kvar.  Men vi får se hur det blir. 

Nu ska jag iaf gå och göra mig en stor kopp varm choklad och mysa ner mig framför en film resten av kvällen :)
Life | |
Upp