Happy Birthday!

Nu är jag hela ett år äldre.  Jag omfattas inte som skolungdom på bussarna, vilket innebär att jag får betala hela 6 kr mer per resa D:   inte bra!   Men annars så har dagen vart bra :)   Inte så speciellt att fylla år egentligen.  Bara det att alla säger grattis till en :P
 
Idag så kom Sebbus över och fikade med oss :) Och han hade med sig Älsklingens present som han har hållt hemlig för mig.  Hade ingen som helst aning om vad det skulle vara, och det är de som gör det roliga med födelsedagarna :)  Att inte veta alls vad man får.  Kanske ska sluta önska mig saker och istället så får folk överaska mig med saker istället :D   Fast, då får jag ju inget som jag kanske behöver då jag inte har talat om för folk vad jag behöver x)
 
Detta var iaf vad jag fick av Älsklingen:
 
 
 
Ett mega sött mjukisdjur föreställande en så kallad Windrider.  Det är en av det olika flyingmount horde kan flyga med mellan olika flygplatser i wow, fast denna är i "baby" format.  Med mjukisdjuret så får man även ett ingame pet som också är mega sött :D     Jag bara älskar't <3    Har önskar mig en sådan sedan första gången jag såg den.   Tack så mycket Älskling <3
 
Blir väl att önska dig Alliance versionen i julklapp ;D
Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova lite.  I morgon blir det sovmorgon och se bär det av mot avesta :D
Life | |
Upp