Söndag.

Mår skit idag och resten av helgen har inte häller vart nån höjadare.  Magontet har kommit tillbaka.. Vilket vi inte tycker om.  Åkte till mamma i fredags och det var tänkt att jag skulle vara där hela helgen, men eftersom dem skulle tydligen dra på utställning i Västerås och inte i Avesta som jag trodde först, så drog jag hem till Sala och överaskade Emil istället.  Vi hade en fett mysig förmiddag, men senare mot kvällen började vi båda må skit. Fattar inte vad det är med detta magont?  Men ska fixa så att jag står skriven här idag och sen försöka kolla upp vad det kan vara för fel.  Ska även fixa en massa andra grejer denna vecka som är behövliga.  Så förhoppningsvis så är allt ordnat och fixat lagomt till sista April :)  Aja, ska väl om ett tag dra mig hemmåt till Pappi för att fixa lite och sen för att vila upp mig och försöka bli frisk.

Life | |
Upp