Kvällsmys, Bleach och lite ålderkris.

23 Augusti idag, vilket innebär en månad kvar till jag fyller 20. På en månad hinner det hända mycket saker, men tiden går så otroligt snabbt så man kommer inte ens märka att det gått en månad. Vill egentligen inte ens tänka på att jag fyller 20 redan. Man blir liksom vuxen vilket jag inte vill bli än. Dock så har det sina fördelar att fylla år, men still. Ska förhoppningsvis fått lite struktur på mitt liv fram tills dess också. Så det kanske blir ganska najs att fylla år trotts allt.

Förutom de så har vi gått och blivit förkylda här hemma. Så vi myste ner oss vid 9 och kollade på Bleach. Sjukt bra anime serie. Dock så är jag sjukt sugen på choklad, de skulle göra kvällsmyset ännu mera mysigt.  Men affären har stängt. Så jag får sitta och smaka lite på Älsk istället.  ;)

Kollar ni på nån anime serie? I så fall vilken/vilka?

Life | |
#1 - - Tyranni:

Jag har kollat på en hel del anime, men har uppehåll nu eftersom jag blir så himla fast och gör inget annat än tittar. xD Favoriterna är Elfen Lied, Great Teacher Onizuka, Ouran High School Host Club, School Rumble och Ichigo Mashimaro. ^_^

#2 - - lona:

allt är bra med dej ?

kram <3

#3 - - Zahraa | PiinkQueen:

Allt bra?

Kram :)

#4 - - I JUST CAME TO SAY HELLO!:

Trevlig helg ♥

Upp