Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Har du några nyårslöften?
Vad var din största framgång 2011?
Största misstaget?
Bästa köpet?
Vad spenderade du mest pengar på?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vad önskar du att du gjort mer?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Favoritprogram på TV?
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Den bästa nya personen du träffade?
har du flyttat under år 2011?
har du kysst en främling?
har du varit kär?
har du skämt ut dig?
har du däckat/spytt för att du druckit?
har du varit på stranden?
har du varit på ett party?
har du varit utomlands?
Vem har du umgåts med mest?
Bästa minnet från 2011?
Vem/Vilka saknade du?
Största misstaget?
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Hur många kysste du?
Har du haft ett förhållande under 2011?
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jao, ganska många saker. Min första fylla bland annat.
Har du några nyårslöften?
- Ja, det har jag.
Vad var din största framgång 2011?
- Skulle inte säga att jag har haft så många framgångar detta år. Men har lyckats vända mitt liv till ett bättre och lyckats komma på vart jag vill komma med livet. Men jag gick inte framåt, snarare bakåt.
Största misstaget?
- Att göra mamma och pappa oroliga i onördan. Svarade inte i telefon pga. att jag var upptagen med annat och inte hörde den under en väldigt dum tid i mitt liv. Eller hur man ska förklara det på ett bra sätt. Gjorde dem oroliga i onördan iaf.
Bästa köpet?
- kläder? spel?  Alla dem Bästa sakerna jag kan komma på har jag fått i present och inte köpt själv.
Vad spenderade du mest pengar på?
- Maaaat. och kanske spel. Men mest mat.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Mycket gladare.
Vad önskar du att du gjort mer?
- Vart mer social och skaffat mer kompisar
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Slackat och vart onyttig.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Fullt ös medvetslös!  ne, men jag däckade på soffan efter en hel dag med trevligt folk och vädligt mycket dricka.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Nördig?  Migsjälv?
Den bästa nya personen du träffade?
- Utan tvekan Sundström bröderna, Timmy, Josef och så klart min Emil
Har du flyttat under år 2011?
- Jupp,  Örebro -> Sala
Har du skämt ut dig?
- Jao, lyckades missa stolen med flera decimeter när jag blev tillsagd att sitta. Va lite rund om fötterna och förstod själv att det inte skulle gå, men folket tyckte jag var mer högt en lågt och tyckte jag skulle sätta mig ner.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Däckat -> ja, ett flertal gånger.  Spytt -> Nope.
Har du varit på ett party?
- Hemma partyn i lägenheten for the win!
Bästa minnet från 2011?
- ojoj, finns så många.  17 Mars kommer alltid vara speciellt, men Midsommarafton var Epic.
Vem/Vilka saknade du?
- Mest mamma, men har inte saknat nån som jag inte fått/kan träffa.
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
- Det tror jag. Det ser ut som att allt bara kommer bli bättre.
Har du haft ett förhållande under 2011?
- Japp. 2 stycken. Ett slutade och ett började.
Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Fullt ös medvetslös. Massa pluggande. Nya bekantskaper.
Life | |
Upp