Förkylning.

Så typiskt mig att bli förkyld så här på våren/sommarn ?  Oja, kan inte fatta att jag lyckas. Men men, nu sitter jag här och snuvar sönder. Tror jag inte har nån hjärna kvar snart så täppt i näsan som jag är. Kan ju för fan inte prata normalt. Hostar gör jag också, så Emil döpte om mig till Snörvelhost igår eftersom det var det ända jag gjorde igår. 

Ja, gårdagen då. Det var planerat att jag skulle åka med mamma och hoppa av vid sala, då taxin gick ända till uppsala, och det var väl det ända som blev som planerat. Hade planer på att åka och hjälpa pappa med loppis och sen planerat att spela rift med Emil resten av dagen.  Men jag däckade i sängen så fort jag kom innanför dörren hos Emil och där spenderade jag hela förmiddagen, resten av dagen låg jag död i soffan. 

Kvällen tillbringas hos pappa. Men imorgon är jag nog tillbaka hos Emil igen. Om jag har krafterna att ta mig dit vill säga :P
Life | |
Upp