Stolt Rift ägare!

Jag har världens bästa pappa!

Fick ett telefon samtal av min älskade pappa i onsdags kväll där han frågade om jag ville ha Rift. Hell yea att jag ville. Så igår tog jag tåget från mamma där jag befann mig i onsdags, till sala där jag möte upp pappa och sen bar det vidare till Västerås där pappi köpte spelet åt mig :D  Så nu är jag massa happy att jag också kan börja spela spelet på riktigt, dock så har jag lovat folket i Avesta att jag ska befinna mig där ihelgen så det får bli att börja med nördandet på söndag eller måndag då jag är hemma igen. :D   Och jag lovar att uppdatera bloggen med både bilder och stuff från spelet :) 

Men nu ska jag värma min pizza bit som står kvar i Emils kyl och sen dra vidare mot Avesta igen.

Life | |
#1 - - pappi:

det visste du väl att du redan hade världens bästa pappi :)

Upp