Folk som inte kan bete sig.

Är så arg på en viss person just nu. Kan inte fatta att man överhuvetaget kan bete sig så egoistiskt, att allt bara ska handla om satus och att man med stora tunga steg kliver ner flera av ens närmasta vänner bara för de. Det är egentligen helt sjukt hur folk är beredda att gå.

Det som är det sjuka är att de handlar om hundar. Hundar och utställningar.
Visst, jag kan förstå till en viss del att man vill ha meriter på sina hundar för att kunna få en bra kennel och en bra uppfödning. Men att de bara ska vara enligt hennes regler.

Tycker de bara är så barnsligt att man ska behöva bete sig på detta vis när man är en mogen och vuxen person. Och sen när man frågesätter och tycker att hon gör fel så ställer hon sig på tvären och vägrar sammarbeta.

Så det hela slutar med att vi blivit av med en hund. Hon var bara en fonderhund, så vi hade ingen rätt att ha kvar henne om den riktiga ägaren vill ha tillbaka henne.  Men jag tycker ändå att hela grejen var så jävla dålig stil från hennes sida.

- Detta har egentligen inget med just mig att göra. Men när min famlij blir stampade på och så illa behandlade som de blev kan jag inte hålla mig och var tvungen att skriva av mig.
| |
Upp