Home again.

Efter att ha väntat en timme och 10 min på ett tåg så är jag nu hemma. Och inte är det slut där. För det första så var varenda tåg som gick idag slutstålda så fick ta de sista tåget som gick idag, det vill säga vid 20.41.  Aja, jag är iaf hemma nu. Och blev mött av världens gulligaste bus vid stationen. 

Imorgon är det måndag, men för vissa (mig inräknat) så är det sportlov!  Men icke får jag ha lov. De blir att plugga gärnet i veckan. 3 veckor kvar tills vi ska ha skrivningen. Känns kanske inte så jätte roligt att behöva stressa igenom kursen, men man gör det man måste. 

Life | |
#1 - - Linnéa K:

Gillar din blogg också! Jättefin design, bl.a.

#2 - - Anonym:

sv: haha, vi äter typ subway varje dag i skolan! ;)

absolut, skickar en på posten haha!



du har skolmatsal va?

Upp