Mååååndag

Nu är veckan i full gång. Sista lediga veckan för min del. Börjar ute på Tärna på måndag. Ska bli riktigt roligt. Va till AF idag och skrev på papper och fixade. Ringde Csn och kollade lite med betalning av lån och sånt. Så det ska fixas denna vecka också. Fett med vuxenpoäng! Så ja, annars händer det inte alls mycket.  Blir att springa ner på stan i morgon och lämna in papper till Resursenheten så att jag får lite lön också.  

Så nu är frågan vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen. Kanske leta reda på nån extrem tjejfilm och käka upp min glass sen i helgen. Ska se vad man kan hitta.
Life | |
#1 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

#2 - - Anonym:

Du har fått länk i min blogg som tack för din röst, där du röstade på min bild i en tävling. http://hjjonsson.blogg.se/2012/january/tack-for-din-rost-jag-vann.html#comment <3

Upp