Funderingar

Ännu en helg har gott. Och vad har vi gjort?  nada.  Bara suttit inne och stirrat på dataskärmen känns det som. Har spelet lite till och från. Men inte mer än några timmar. Även fast jag har vart trött och slut hela helgen så hade det känns bättre om man hade gjort nått.  Typ kunnat ha filmmaraton eller nått liknande.  Hade vart sjukt awesome med filmmaraton med ett gäng awesome people :3  Men eftersom mitt sociala liv suger just nu så fick jag nöja mig med att kolla på film själv.  Min käre pojkvänn är oftas inte sugen på att kolla film. Blir bara nån gång ibland och oftas inte när vi är själva. Så känner att de skulle vara massa braigt för mig att hitta folk att hänga med. Håller tummarna på att jag kan börja plugga i höst så man kan träffa lite folk. 
 
I morgon är det dax för jobb igen. Skönt att ha nått att göra på dagarna :3 Och i morgon är det dessutom sista svarsdag på lägenheten. Så i morgon runt midnatt eller på tisdag så kommer jag troligen få ett mail om att jag fått lägenheten. Men hoppas för mycket ska man inte göra. Men kan inte låta bli att hoppas på att jag får den. Så har de att se fram emot nästa veckan och även Stockholms resa med systeryster nästa helge! awesome! 
 
Men nu ska jag sätta mig och kolla på Dexter och sen blir det sängen. GODNATT! 
Life | |
Upp