Skriva av mig

Kände att jag behöver skriva av mig lite.. 
 
Som jag nämde i Tisdags så mår jag skit. Har ont i magen till och från, konstant illamående och febrig. De var lite bättre igår under dagen och idag. Men mår fortfarande skit. Det som är mest irriterande är att jag inte har en aning om vad det beror på. Och det får mig känna mig hur dum som helst som ligger hemma och är sjuk, men vet inte vad de är för fel på mig. Läkarn har inte hört av sig och sagt nått om vad dem kan misstänka att de är häller. Och visst kan man ringa, men eftersom de inte har hört av sig så finns det säkert inget sagt eller skrivet häller.. Ska iaf iväg till Västerås och göra ultraljud på magen för att se om det är nått med levern eller så, tror jag.  Även kanske kolla efter cystor.. eller vad dem nu kollar på sånna där ultraljud. Har för mig att hon sa nått om levern iaf..  Känns som att detta borde få ett slut snart. Vill inte vara hemma och missa jobbet, vill vara där och visa att jag är duktig, vara duktig och vuxen och jobba. 
| |
Upp