I väntan på tåget.

Sitter i skrivande stund i Eskilstuna och väntar på tåget, som vanligt. Hade förberett mig själv på en hel dag i skolan. Men de var inte så mycket som behövdes göras idag då vi hade allt klart som skulle vara klart. Så de blev ingen eftermiddags lektion, vilket jag tyckte var sjukt awesome. :) Har ingen lektion imorgon, så är helt ledig då också. Så det är skönt att få börja helgen tidigare. Iaf så när jag kommer hem är det städning på schemat. Jag ska dock till mammi i morgon och sova där en natt, sen ska minsta lillebror följa med mig hem och sova över. Alltid lika mysigt att umgås med småsyskonen. Iaf så kommer de vara fullrulle hemma hos mig imorgon ändå, för älsklingen skulle ha en nintendo 64 kväll med hans bästa polare. Så jag sa att de kunde bosätta sig hos mig för att få vara lite ifred från flickvänner och bröder, då jag ändå inte är hemma och eftersom emil nästan bor hemma hos mig nuförtiden :p så ja, de känns bra att kunna vara snäll och ge något tillbaka då de nästa alltid ha vart så att jag vart med på deras spelkvällar :p . Men nu ropade de ut att mitt tåg är på ingång till stationen. Så jag ska hoppa på tåget och bege mig hemåt. Men de kommer väl lite mer uppdatering senare eller i helgen. :)

Life | |
Upp