Long time no see

Har vart en jobbig vecka. Har inte alls mått så bra. Mycket att tänka på och bara Blä. Sen på det hela så låg jag hemma med feber hela dagen igår och hade verkligen ingen ork att ta mig upp och ut i morse. Massa snö och förkylning. Ingen bra kombo. Men jag överlever. Nästa vecka blir det mycket att göra också. Massa skolarbeten. Men jag tror det kommer bli ganska lugnt veckan innan jul och fram till nyår. Även fast jag har saker jag måste göra så behöver jag inte åka in till skolan och hålla på. Så det blir nog rätt chill. Annars har det inte hänt så mycket. Skolan tar upp mer tid än vad man väntar sig och när Emil har vart här i veckorna så spenderar jag den övriga tiden med han. Men han flyttar ut till skolan i helgen och börjar bo därute i veckorna. Så då kanske jag har lite mera tid över till att blogga mera :P Men det får vi se ^^ Ska väl försöka bli bättre på lite speluppdateringar. Men det är svårt de med när man inte spelar så mycket då skolan tar upp nästan all tid. Men ja. Försöka ska jag iaf :)
Life | |
Upp