Grillning

 Var bort bjudna på lite födelsedags grillning idag då svärmor fyller år. Det bjöds på hemmagjorda grillade hamburgare. Så gott det var. Skönt att bli bort bjuden på mat också så slipper man göra mat själv. :P  Iaf så var vi inte där så super länge då vi skulle hem för att raida. Dock så blev de ingen raid för mig idag då det var svårt att få ihop 25 man från de båda guilden som det var tänkt. Så det fick bli 10man med lite ihop plock. 
Imorgon börjar en ny vecka och eftersom veckan som varit har vart fullt upp med påsk och sånt så har det blivit att man vänt lite på dygnet igen. Så imorgon blir det att kliva upp tidigt och försöka få fason på rutinerna. Ska väl även försöka ta tag i tvätt och disk imorgon då jag inte har något annat inplanerat imorgon. Så får vi se om jag lyckas vara så duktigt som jag skriver att jag ska vara :P 
Life | |
Upp