Skärtorsdag

och en lång fredag imorgon. Nä men idag hade jag mitt sista möte för denna vecka. Har vart nått varje dag denna vecka så jag är helt slut. Iaf så har möterna gått bra och trotts omstädigheterna så mår jag faktist väldigt bra.  Har under veckan börjat förstått mig själv mer och har lagt upp en liten plan för mig själv hur jag ska gå vidare. Så jag ska försöka så gott jag kan att hålla den för mitt eget bäst. Känns skönt att ha allt klart för denna veckan och sen kan jag lägga all energi på mig och att må bra i kommande vecka då jag är ledig då.  

Det är ju också påsk nu i helgen och en liten påskhare som fyller år där hemma. Så det blir påskfirande med födelsedags tårta. Mamma sa att bodet där hemma var ganska fullt med saker nu då det både är påskris, påskpynt, ballonger och serpentiner. Ett väldigt smyckat matbord med andra ord. Men innan de så blir det ett stop hos pappa och lite mera påskmat.
 
 
 
 
Life | |
Upp