Förändring

Gårdagen fick mig att börja se lite annorlunda och börja fundera på vad jag vill göra här näst och så vidare. Jag bestämmde mig för att göra en blogg där jag enbart skriver på engelska och enbart om spel med WoW i fokus. Har länge funderat fram och tillbaka hur jag vill göra med denna blogg då den går tillbaka sen en tid tillbaka. Men jag vet också att bloggen har blivit väldigt personlig även fast jag egentligen vill att den ska vara mer spel inriktad. Så jag kommer ta bort allt spel relaterat på denna blogg och börja om på nytt på ilastyas.blogg.se.  Denna bloggen kommer vara kvar som den är ett tag framöver, men kommer göra den mer privat och bara skriva om privata saker på denna blogg.  Vet inte än om jag kommer sätta lösenord på bloggen eller inte, men det får vi se iframtiden. Iaf så kommer jag vara mer aktiv på Ilastyas.blogg.se  från och med nu. 
Life | |
Upp