Framtiden?

Det tar tid att byta blogg. Men gud så nöjd jag blir och så roligt det är. Har suttit och kodat och fixat länkar hit och dit. Det tar på engerin dock känner jag. Men även fast det är krävande så känner jag ett stort nöje över att hålla på med detta. 
Pratade med min samtalskontakt om framtiden och hur jag ser på mig själv. Då jag fortfarande är lite kluven över vem jag är och vad det är som gör mig unik. Även fast jag kan rada upp en hel del possitiva saker om mig själv så känner jag ändå att jag inte har någon egen identitet. Under många år så har man försökt anpassa sig efter vad man tror alla andra vill att man ska vara, så nu när jag ska försöka lista ut vem jag är så är det svårt att komma fram till en sak då man vart så mycket olika. Om ni förstår hur jag menar? Svårt att förklara. 
Iaf så pratade vi om studier och jag har på senare tid velat testa att börja studera igen, har hela tiden vart intresserad av programmering och hemside design. Och jag vet att de finns en utbildning i Västerås som ger mig det jag vill ha. Och efter att ha suttit här och hållt på med det en hel dag så känner jag mig ännu säkrare på att det är det jag vill hålla på med. Känns bra att känna sig någolunda säker på något iaf. Sen får vi se om det är dit framtiden tar mig eller om jag hittar något annat spår. 
Life | |
#1 - - Steph:

Blir spännande att se slutresultatet :D

Upp