Nödvändigheter

Fick ett samtal igår från en läkare/sköterska som meddelade mig om att hon hade höjt min dos på medicinen. Det var inget samtal jag väntande mig. Så var lite förvånad över samtalet. Men jag antar att dom på psyk har tagit de beslutet och de har pratat sins emellan. Men som sagt, det var inget jag visste om och väntade mig. Men jag känner mig mycket bättre nu när jag fått lite mer medicin. Får väl se hur det funkar sen. Iaf så kände jag att jag hade sjukt mycket motivation att göra saker idag så har ringt runt och fixat bla. en ny telefon som kommer innan helgen eller början av nästa vecka. Soft!  Sen fick jag även motivation till att göra scones till frukost och hann med att diska på förmiddagen. Vet inte vad all denna energi kommer ifrån, men det känns skönt att få mycket gjort. 
Life | |
#1 - - pappi:

Hejsan Lillstrumpa vad härligt att läsa att det börjar ordna sig för dig men jag vet ju att det är mer att jobba på innan allt är bra så jobba på bara så ska du se att allt ordnar sig till slut och vill du komma över för att prata eller bara ta det lugnt en kväll så är det bara att komma över

Kram Kram Pappi

Upp