Skit dag

Idag har inte vart en rolig dag alls.. För det första så kom inte min nya mobil idag. Den kommer förhoppningsvis imorgon, men lite besviken blir man då jag vill ha den nu. För det andra så har jag haft ont i magen hela dagen och inte känt mig helt 100%.. Och sen när jag skulle vara duktigt och trots allt fixa tvätten så ramlade tvättställningen som vi har på väggen ner, så jag fick ta in våran andra tvättställning och försöka hänga om tvätten på den, vilket inte var det lättaste, så när jag skulle ha bort den andra tvättställnignen så lyckades jag ha ner tandborstmuggen så den gick sönder och massa galgar ramlade ner på mig.  Så smidigt och enkelt det var att tvätta idag då.. eller inte. 
 
Känns inte som att något har vart på min sida idag.  Men så kan de vara vissa dagar. Förhoppningsvis blir det en bättre dag imrgon :) 
Life | |
Upp