Hej..

Var det någon som sa upptagen? Det är vad jag har vart senaste veckan.. Fullt upp med Simbiz som var en företagsstimulering som vi gjorde, och nu är jag helt slut på siffror och att sitta och räkna och försöka förstå procent hit och procent dit. Känns ju kanske inte så jätte bra att sitta och säga det när jag ska läsa ekonomi. Dock så var det till en viss del ganska roligt.. Kanske lite Hatkärlek till ekonomi ? Idag har vi suttit hela dagen igen men idag försökt kommit på ett par öppna frågor till våran intervju. Kanske inte låter så komplicerat.. Men det är sjukt svårt att försöka ställa så öppna och enkla frågor som möjligt.

Men älsklingen var hemma idag när jag kom hem och hade köpt blommor till mig :3 Blev jätte glad och de gav en stor boost mitt upp i allt stress i skolan :) Och nu håller han på att laga lite god mat till oss. Så ska snart sätta mig och käka och sen blir det att tagga lite inför Simbiz redovisningen imorgon :)
 
Life | |
Upp