Namnsdag

Hade namnsdag idag.  Blev väckt innan 8 av älsklingen som var as taggad på att gå iväg och fixa en överraskning. Efter att ha frågat om han kunde fixa hem lite dricka från systemet om han skulle ner till stan kunde jag med hjälp av de svar han gav lista ut att han skulle gå till Åkra och handla något.  Trött som jag var somnade jag igen och blev väck ännu en gång när han kom hem med massa tillbehör och gottigheter till frukost. När vi sen sitter och äter så kollar jag facebook och inser att jag faktist har namnsdag idag. Vilket min lilla älskling blev lika förvånad över, att han fixade frukost var inte för att jag hade namnsdag utan för att han kände att han ville vara en gullig pojkvän. Men vilken fullträff på dag han hade :)  Tror inte jag har blivit så här uppvaktad på min namnsdag någonsin. 

 
Life | |
Upp