Bajs

Känns inte som att något är bra just nu. Det var valborg igår, och det var väl roligt. Va över till Åkra och grillade med folket där för att sen festa vidare, vilket jag dock inte kunde göra. Eller jag skulle kunnat gjort de, men jag valde att inte göra det för att jag skulle upp idag till skolan och fixa med ett arbete. Men mådde så dåligt i morse över allt att min magvärk kom tillbaka. Mår fortfarande inte bra och kommer troligen inte göra det förren stressen är över. De ska väl inte vara så länge till. Ska även försöka ringa runt och maila och kolla inför hösten och se hur de blir med allt. Och förhoppningsvis kan de få mig att må lite bättre också.

Så hej,
Life | |
#1 - - pappi:

Usch då lillstrumpa va synd att du inte mår nå bra men vi får hoppas att det går över fort så du slipper ha ont

Upp