En ledig dag

Så jävla skönt att stressen är helt borta nu. Kände lite lättnad ibörjan av veckan, men den kom tillbaka när jag insåg att vi skulle ha den där intervjuen i Tisdags. Var sjukt nervös och fick totalt hjärnsläpp när vi satt där inne och skulle ställa följd frågor. Trodde inte att de skulle vara så svårt som de var. Men vi klarade oss igenom hela intervjuen, men vi skulle kunna gjort bättre ifrån oss. Eller iaf jag med min del. Känns som att vi failade lite, men detta skulle vara ett lärotillfälle och man lär sig av sina misstag, Så det får gå som de går. Iaf så är det hemma studierna kvar denna termin. Så det är bara sätta sig ner och skriva och leta teorier. Så nu blir de inget hattande fram och tillbaka till skolan. Ska dock dit 5 dagar totalt innan jag får sommarlov. Sen resten så är jag "ledig" och ska sitta hemma och skriva. :)
Life | |
Upp