Stress

Stressa stressa! Mycket som ska hinnas, känns det som iaf. Vaknar upp med lite smått panik varje morgon och insett att de ännu gått en dag närmare inlämningen. Satt förra veckan med teorier och försöker komma på ett bra koncept. Ena stunden känns det som att man har koll, men samtidigt inte.

Iaf idag var det dax att dra in till skolan för redovisning. Sista dagen i skolan för denna kurs, dock ska jag in till skolan den 10 juni igen för att göra en omtenta. Och efter de är de äntligen sommarlov.

Trodde dock innan idag att sommarlovet skulle bli lugnt då jag inte fått något jobb. På ett sätt hade de vart skönt, men ekonomin hade inte varit den bästa. Men så fick jag ett samtal nu när jag kom hem om ett sommarjobb erbjudande i 4 veckor. Klart man tackar Ja. :) Så min sommar blir inte så lugn som jag trodde :P
Life | |
Upp