Uppdate

 
 Tisdag idag.  Hela gårdagen gick åt att ligga i sägen och tycka synd om mig själv. Eller ja, lite så iaf.  Förkylningen börjar smyga sig på allt mer och jag ör täppt i näsan och har fortfarande halsont. Inte alls mysigt. Så gårdagen tillbringades i sängen för de mesta. Va dock upp och hjälpte till med maten, dock så råkade jag skära mig i fingret, så då blev de ännu mera tycka synd om sig själv.  Och idag är verkligen inte förkylningen på min sida.  Men jag har lyckas kämpa mig igenom en hemtentamen som nu är redo att skickas in. Så det känns skönt iaf.  

Annars så håller jag på att göra lite ändrigar på bloggen som ni kanske märkt. Men de går sakta med säkert då jag inte har orken på min sida nu när jag är förkyld, men nån gång blir det väl bättre :) 
Life | |
#1 - - pappi:

Hejsan Lillstrumpa hoppas att du mår bättre snart inge kul med halsont och förkylning :(

Upp