En sen torsdag..

Blev lite sent inlägg idag..  Har vart en fullspäckad dag idag också. Dock så kändes det som en ganska onördig dag. Gick upp och iväg i tid till skolan för att jag skulle träffa gruppen för lite möten.  Dock så var resten av gruppen försenade. Och jag skulle kunna ha sovit en timme extra i morse och kommit samtidigt som dom. Kändes lite pissigt med det var inget de kunde veta iförväg och inget de kunde göra åt de. Så inget hate utan bara lite *suck och stön* över att jag inte kunde få sova en timme till i morse.  Mötet med gruppen gick väldigt bra och vi har det mesta under kontroll. Stannade även kvar i skolan för en föreläsning på eftermiddagen som var helt onördig.  Bara massa saker som jag redan visste om och hade koll på.  Lite nya saker dock, men 90% av föreläsningen var sånna saker som jag har vetat sen mina tidigare studier i Örebro och gymnasiet. Så imorgon tar jag en ledig dag och sitter hemma och läser i boken istället.  Så god natt. 
Life | |
Upp