Första skoldagen

Upp tidigt imorse och iväg till bussen. Faktist väldigt skönt att åka buss fram och tillbaka från skolan. Behöver inte gå så långt på morgonen och bussen stannar dessutom precis bredvid skolan så jag behöver inte gå från stationen där häller. Mycket skönt att slippa SJ och tåg.  

Iaf så var morgonen inte alls så trevlig då jag var tvungen att gå upp tidigt och var sjukt nervös så det var inte alls roligt. Men när jag väl kommit fram och hittat lokalen så lugnade det ner sig lite och efter att ha tagit mod till mig och fixat en grupp till hela terminen så släppte de helt.

Slutade dock 10 min efter att 11 bussen hade gått, så istället för att vänta i skolan i en timme så gick jag ner till centrum och handlade hem lite cola till älsklingen. Vilket jag ångrar nu när jag har skapligt ont i fötterna efter att ha gått så mycket i mina nya skor. Iaf så kom jag hem strax innan 1 och sitter nu här och vilar fötterna. 

Ser fram emot i morgon då nästa föreläsning är då allt är löst med gruppen inför terminen. Så nu kan jag bara luta mig till baka och njuta.. eller kanske inte, blir väl att tagga till 1000% inför alla uppgifter som kommer framöver ^^ 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Life | |
#1 - - pappi:

Va skönt att det gick så pass bra för dig vi får hoppas att det fortsätter lika bra sen och att du får hålla dig frisk

kram kran //Pappi

Upp