Nervositeten tar över.

Imorgon är det dags. Känns som de är något stor som kommer hända. Fast egentligen så är det kanske inte de. Tror dock att imorgon är en dag som kommer förändra mitt liv.  Har tänkt en hel del på sista tiden om vad som kommer hända beroende på vad dom säger. Men de känns som oavsätt vad så kommer jag komma ut som en annan person. Eller ja, jag är fortfarande jag, men tror jag kommer se livet lite annorlunda.  Ska väl egentligen gå och sova nu då jag ska upp tidigt imorgon, men vet inte om jag kan sova. Vi får väl se vad som händer. 
 
 
Life | |
#1 - - pappi:

Hoppas att det går bra för dig lillstrumpa och hör av dig när du är klar PoK pappi

#2 - - Teodor:

Tjena Linda!

Jag ser att du tycker om att spela spel och jag har något som kanske skulle passa dig. Jag har nämligen hittat ett forum där man kan läsa spel information, Chatta och göra ett inlägg om sitt favo spel.

Du kan också gå och titta på en lista med grattis spelhemsidor. Men jag berättar det här för dig för jag själv är medlem och skulle vilja träffa personer som jag kan köra online med. Här är länken forum.freegame.nu

Upp