3år

För 3 år sen hade jag tagit mig ur en kompicerad och jobbig relation, mådde inte bra över utgången men hade bestämt mig för att gå vidare, flytta tillbaka hem och börja om.  Jag satt mig på tåget från Örebro till Sala för att träffa Emil. Min avsikt var att komma bort från min lilla skokartong i Örebro och tänka på något annat. Ville också försöka få lite nya bekantskaper när jag nu skulle tillbaka. Och det var mina förväntningar på besöket, men det hela slutade med att jag nu har världens bästa pojkvän.  Att vi skulle bli tillsammans var inget varken han eller jag hade tankar på innan och inget som vi planerat. Vi bara klickade och allt kändes rätt och att de var så de skulle vara. 

Våran relation har vart som en berg och dalbana, men vi har lyckats ta oss igenom 3år nu och har en bättre relation än någonsin. Även fast vi båda idag inte mår bra så finns vi ändå där för att stötta varandra. Även fast det skulle vara lättare för oss att vara för oss själva så står vi vid varandras sida och går igenom denna jobbiga tid tillsammans. 
 
 
Life | |
#1 - - pappi:

Grattis lillstrumpa till dom 3 åren och hoppas att det blir många fler till dom 3 :) och jag hade nästan glömt skulle hälsa till dig från Milla tror jag hon hette som ni åkte till Tallin med, träffade henne på inflyttningsfesten hos Jesse o Björn.Fick se en del kort från den resan som hon hade på telefon. Och är det så att du vill prata eller bara komma över på en fika så vet du var vi bor och vill du ha skjuts så är det bara att slå en signal.

Vi får hoppas att ni båda 2 mår bättre så småning om men jag förstår att det kan ta tid och vi finns här om ni vill ha hjälp

Älskar dig min lillstrumpa PoK

Pappi

Upp