Detta kommer inte sluta bra.

Inget inlägg igår pga att vårt internet höll på att krångla. Det gick fram och tillbaka emellan att fungera och inte. Dock så var det inte bara vi utan de var fler som hade problem. De känndes skönt iaf då det är mycket troligare att problemet blir fixat om de är många som har samma problem än om man är själv om de. För då är de väl troligen ens eget fel - iaf vad dom tycker.  Aja internet verkar fungera bra idag iaf.  Dock så fungerar jag inte lika bra.  Kände mig inte riktigt 100% igår och fram mot kvällen kände jag av mina öron och hals.. Och idag sitter jag här och snörvlar och knarkar halstabletter och thé.  Planen var väl att festa i helgen, men när jag mår så här blir de nog kanske ett besök hos mamma för att krya på mig.  Men det är några dagar kvar så vi får väl vänta och se. 
Life | |
Upp