Lägenhet - Here I Come!

YES! Jag fick lägenheten. Inte den första utan den andra som jag var och kolla på förra torsdagen. Yaaay! Är så jävla glad just nu :) Även fast jag redan haft en egen lägenhet i Örebro så är det inte samma sak. Dels så flyttade jag ihop direkt med min dåvarande pojkvän och dels så var den en "möblerad" lägenhet. Så det fanns redan skrivbord och bokhylla och lite andra möbler. Visst, så hade jag min egna säng och soffa och så. Men det blev aldrig riktigt helt MITT . Så därför är jag extremt mycket gladare nu, för nu är allt mitt. OCH det är ingen studentbostad som jag ska bo under några år enbart, utan denna kommer jag ha fram tills jag vill flytta igen.

Har redan nu börjat kolla på saker som jag vill köpa till den nya lägenheten. Och jag tror jag kommer kunna köpa allt jag vill också :D Flyttar ju så där lagom till min födelsedag. Så det är det perfekta tillfället att önska sig saker eller presentkort så man kan köpa allt. Awesome!
Life | |
Upp