Sjuk

Helgen gick fort förbi. Vaknade upp igår till snötäckta gräsmattor och mega förkylning. Tog mig ändå ut i snön till körlektionen och körde i det "fina" vädret. Gick över förväntan riktigt bra. Hade körlektion och teori idag också. Men mådde verkligen inge bra, så de blev sängen för mig idag. Mår fortfarande inge vidare men hoppas på att de blir bättre imorgon. Hade dock hoppats på att min pojkvän hade kommit över tidigare idag och pysslat om mig lite. För de suger verkligen att ligga hemma själv och vara sjuk. Men har inte sett till han på hela dagen idag. Pratade med han för en stund sen och då skulle han handla med lite saker hem för att vi sen skulle göra pannkakor. Men han har som sagt inte kommit än eller hört av sig att han är på väg.. Så jag får väl vänta ett tag till på maten.

Life | |
Upp