Nyår

Har precis gott runt i lägenheten och plockat lite och på samma gång gått runt och dammat.  Kanske är lite pedantiskt då allt ska stå på rätt plats och speciellt nu när de väntas besök.  Även fast folket som kommer består av mina två svågrar och några genemsamma killkompisar som egentligen inte bryr sig om hur städat det är så går jag ändå och kollar efter små detaljer och fixar.  Ska väl dra en sväng med damsugan i köket innan jag kan känna mig helt klart.  Ska väl försöka väcka min älskling också som fortfarande sover.. även fast han gick och la sig vid 8 igår..  Blir lite förvånad över hans sovrutiner ibland. 

Aja, ska väl dra ner mot affären och handla hem lite behövligheter innan kvällens festligheter börjar. Och förhoppningsvis blir det en grym kväll som avslut på detta år. :) 
Life | |
Upp