Borta bra men hemma bäst.

Är nu hemma från en helhelg på resande fot. Åkte på en födelsedagskryssning med ett gäng kompisar för att fira att några av oss fyllt år/fyller snart.  Det var första gången jag åkte på kryssning helt själv utan att ha någon annan som "tar hand om mig" eller vad man ska kalla de. Så det var en upplevelse i sig :)

 Vi åkte på en Tallin resa och hade 8 timmar iland på Tallin på lördagen. Började dagen med att gå mot gamla stan och gå runt och urforska stället lite. 
 
Efter någon timme var de dags att käka lite luch och vila fötterna, så vi vandrade tillbaka mot gamla stan och till ett ställe som hette Beer house. Några från vårt sällskap hade vart där tidigare och tyckte de var ett awesome ställe så vi hängde på för att bli lika förälskade i stället som dom.  Det är ett ställe som var Oktoberfest inspirerat, sjukt mysig resturang. Och inte nog med de så hade dom sjukt god mat och bryggde även sina egna öler där. Och man kunde beställa in en bricka med glas med alla deras olika öl så man fick chansen att smaka på alla.  Så det gjorde dom flesta inkl. min pojke. Jag beställde inte in någon till mig själv utan nöjde mig med att smaka av min älskling :) 
 
Sen gick vi tillbaka mot båten och gick in i de diverse affärer och shoppade lite saker.  För mig blev de ett par nya Ugg och en stor handväska som jag kan ha med till skolan med min dator i. 
 
De var en sjukt trevlig resa, dock så är de skönt att vara hemma igen eftersom vi alla var helt slut efter helgens äventyr. Men det är lätt något vi kommer göra om sen :) 

 
 
Life | |
Upp