Lite om allt

Tänkte skriva en liten uppdate vad som händer på denna sida av skärmen. Här händer de egentligen inte så mycket alls iaf som inte känns värt att skriva om. Vardagen går framåt som vanligt och jag försöker att komma tillbaka till rutiner och försöker fixa mina problem. Det går frammåt dock så går det inte så snabbt, men det är bättre att ta det långsamt än för snabbt. Har väl mest suttit och väntat på vad dom i Västerås kommer fram till, men har satt upp lite mål för mig själv som jag jobbat på under tiden. Har möten hit och dit med det är inte så mycket att skriva om då det känns som att det är samma sak om och om igen med lite förbättring. Har en del andra saker som kommer t.ex så ska jag vara lite hundvakt nu i veckan och veckan där på ska jag vara barnvakt åt småsyskonen igen. 

Den stor förändringen som kommer ske att jag nu i veckan ska på ett möte för att påbörja lite aktiviteter i veckorna för att öva lite mera på det sociala och så får jag även resultatet från alla möten i Västerås. Dock så är det svårt att säga hur det kommer se ut sen  då jag inte har en aning om vad det kommer säga på möterna. Men förhhoppningsvis kommer jag få nått att jobba med iaf. 

Det var lite av vad som händer i mitt liv just nu. Kommer väl uppdatera bloggen sen när det finns lite mer att skriva om. Känns väldigt onördig att uppdatera varje dag då det inte händer så speciellt mycket här just nu. 
Life | |
Upp