Ny Start

Hade tänkt börja skriva på denna blogg igen. Tänkte använda mig av denna som en dagbok. Kommer skriva om priviata saker och använda detta till ett sätt att skriva av mig. Så det är vad som kommer komma upp på denna blogg framöver. Vill ni instället läsa om min gaming och spel relaterade saker så finns det en länk uppe i högra hörnet till min engelska gaming blogg.  

Tänkt nu ta tag i min ny start.  Har de senaste veckorna fixat saker i lägenheten för att få den i ordningen och få allt annat att funka. Så har inte haft så mycket tid att skriva offentligt om min ny start och fixa saker online. Men nu är jag tid över så tänkte slänga iväg ett inlägg om hur allt ser ut nu.  Ska skriva lite andra mer personliga inlägg om flytten och ny starten. Kommer dock inte bara bli possitivt och bra för det har vart sjukt jobbigt att ta detta beslut också. 
Life | |
Upp