Festa med dem bästa.

Hemma hos Emil igen, kanske inget ovanligt eftersom jag typ bor här. Är liksom inräknad i "familjen" nu, eller nått. Jag diskar och städar här hemma, så grabbarna har nog inget emot att jag hänger här hela tiden ;P

Anyway så är det midsommar i morgon / idag.  Hade inget planerat förren idag, känns inte riktigt som jag då jag gärna planerar i förväg, men om man har en spontan pojkvän så har man.  Iaf så är allt spikat nu, iaf till 90%.  Timmy kommer hit och sen ska vi dra över till mamma sundström och hänga där nån timme, typ käka och förfesta lite, sen drar vi hem till Emil och festar loss.  Kanske inte riktigt festar loss då vi typ bara är 3 pers än så länge, men man vet inte hur kvällen kommer sluta med dessa killar. Kanske hittar nån bättre fest eller så drar vi ut. Men det återstår att se :)   Känns iaf som att denna midsommar kommer bli den bästa hittills :)
Life | |
Upp