Midsommar

AWESOME!  Behöver jag säga mera?  Även fast dagen inte vart så epic så var gårdagen helt klart värt de.

Blev massa drickade och flera Deeptalk underkvällen. Även fast jag var själv brud med 5 killar så var det riktigt trevligt. Och just att killarna är så random och har så sjuk humor så blev inte kvällen de minsta tråkigt. Jag somnade med ett stort leende på läpparna. Tror jag aldrig har skrattat och haft så roligt i hela mitt liv. Lätt den bästa midsommar på länge :)

Vi failade grovt dock, det är midsommar och det är väl tänkt att man ska käka typ midsommar mat. Typ iaf lite finare mat och "fira".  Vi hade redan bestämt dagen innan att vi skulle betälla pizza, dock så tänkte vi inte på att alla pizzerior hade stängt.  Satt mellan 5 och 6 och försökte hitta nån som var öppen, vi hade dock tur att inte alla pizzerior var stängda utan de fanns en inte alls långt bort som var öppen.  Vi fick lite smått panic eftersom att Ica hade hunnit stängt och vi hade ingen mat hemma förutom pasta, och att festa på tom mage är inte det bästa. Men som tur var så löste sig allt :)

Life | |
Upp