Depp och Design

Den senaste veckan har inte alls vart bra. Är allmänt deppig för allt just nu och ingenting är roligt. Tycker synd om Emil som får stå ut med mig och all min negativitet. Kände mig extremt nere idag när pojkarna där hemma köpte Rift idag och började lira.  Jag vill också! Men om man inte har nå pengar att slösa på spel så får man leva med de. Har itne ens råd med att spela wow atm, utan det är annat som måste prioriteras. Men ska börja få aktivitetsstöd nästa månad. Så då kanske jag har råd att underhålla mig själv :P 

Och under dem timmar som jag nu har ledigt så har jag dem senaste dagarna suttit och legt webbdesigner, som ni kanske märkt så ligger en ny header upper och lite andra förändringar i bloggen. Har även suttit med KusinVitamins blogg design och fixat lite saker hon ville ha ändrat :)  Tur man har nått att underhålla sig själv med när man inte kan spela ^^
Life | |
#1 - - Anonym:

Snyggt! :D

Upp