Jobb!

Höll tummarna väldigt hårt på att jag skulle få en vikarietjänst under sommarn. Eller en del av sommarn iaf.  
Men sen så ringer pappa och säger att dem har en tjänst ledig på hans jobb där jag sommarjobbat några sommrar. 
Dem skulle ha in en extra och eftersom jag har vart där innan och kan det mesta om grundera så fick jag tjänsten :)  De är väl mera som ett sommarjobb en ett riktigt jobb då jag kommer vara där mellan April och Juli. Men det är helt perfekt för min del då jag har planer på att börja plugga i höst :)  Skulle kännas ganska sugigt att tacka nej till ett heltids jobb pga. studier. 

Så jag är fett glad just nu :D
Life | |
#1 - - Anonym:

sv: aha!! ja, de är skolan som betalar! :D



aha, kan du inte starta ngt eget då?

#2 - - Anonym:

sv: ja, de kostar mkt pengar! och lokal och sånt ja! :D



annars starta bloggprojekt som kanske har sammarbete med ngn subway butik? :D

Upp