Plugga Plugga

Har verkligen inte haft nån ork idag. Känner mig fett nere. Men ändå, plugga måste man.  Satt mig ner och kollade igenom alla papper jag hade. Upptäckte att ett av nationella proven saknade tecken, alltså +, - och = var inte utskrivet.  Lite svårt att lösa uppgifter när man måste chansa sig fram. Så det blir att köra på andra provet. Satt och kollade igenom sammanfattningen också.  Känns som att man kan allt.  Men ska försöka plugga lite i helgen också. 

Imorgon blev det helt andra planer. Studiebesöket blev inställt. Så det blir lektion istället, så ska sticka dit för att kolla läget och säga hejdå eftersom jag börjar jobba på måndag. Ska även in till AF och säga till att jag börjar jobba och sen även lämna in lite papper så jag får lite pengar :)
Life | |
#1 - - Sanna:

Tycker det aldrig är roligt att plugga :( ska göra det snart själv också!!

Upp