Äntligen fredag

Efter många om och men har jag nu tagit mig igenom denna vecka. Den har vart fett dryg då jag inte alls mått bra. Men jag är stolt för att jag har kämpat på så bra. Iaf så är det fredag idag, och den 25 så det innebär lön :3. Är så massa glad att jag får massa pengar.  Ska försöka fixa och trixa så jag påbörjar körkortsteorin när jag mår bättre så jag kan så fort som möjligt kan ta körkort efter jag jobbat klart.
Annars så har vi inhandlat massa nomnom idag och gjort hemgjorda subway's, för i morgon drar vi till Skansen. Yaay! Ska dit med jobbet, så helt gratis med inträde och nån form av mat där. Skönt att komma iväg och bara göra nått annat än att sitta hemma och spela. Känns som att det är det ända man gör nu förtiden :P  Måste ut lite i solen nu när den väl tittar fram :)
Life | |
Upp