Födelsedag!

Fyller år idag :3   Yaay, hela ett år äldre. Så nu är jag hela 21 år gammal. Va som sagt i Västerås hela helgen och sov på hotell med pojkvännen. Som var en del av min födelsedags present från han till mig. Igår var vi på bio och så den nya Resident Evil filmen och sen gottade vi oss med god mat.  Bästaste födelsedags firandet ever!  Och som present så skulle jag få The sims 3 Övernaturligt, men eftersom Game i västerås hade sålt slut på alla exemplar så beställde vi spelet nu när vi kom hem. :) 
 
Fick min första födelsedags present redan i Måndags av pappi och låssas mamma. 2000kr på Ikea samt skjuts dit och tillbaka :) Vilket var fett awesome och behövligt. Fick även 500kr som de tyckte jag skulle spara till nått mystiskt presentkort som jag kommer få sen av Farmor.  Har inte hunnit fått några mera presenter hittills, utan de är planerat ett "kalas" / inflyttningsfika ganka så omgående efter jag fått lägenheten och fått i ordning den. Troiligen redan första helgen i Oktober, men vi får se hur allt löser sig :)  Presenten från Farmor kommer jag nog få ganska så snart då hon bor i samma stad, men varken hon eller jag har bil, och eftersom hon bor en bit utanför stan så är det inte så lätt att ta sig ut dit. Får väl blinka lite extra åt pappa så vi kan åka dit ut nån eftermiddag denna vecka ;)  

Annars så har jag haft en massa braig dag, men den är inte slut än :P Facebook har svämmat över med massa grattis från alla håll och kanter :) och det kommer mer och mer. 
Life | |
Upp