Min sommar

Nu börjar sommarn lida mot sitt slut. Har skickat in csn ansökan inför hösten och räcknar nu bara ner dagarna som är kvar innan skola drar igång. Vissa har redan börjat skolan eller börjar nästa veckan men jag har fortfarande sommarlov ett tag till. 

Min sommar blev inte alls som planerad och det känns inte som att jag hunnit med att göra något alls. Känns som att dagarna bara har rullat förbi som ett töcken så det finns inte så mycket att berätta om min sommar. Det har blivit en del fester och en del läkarbesök, hundvakt har vi också varit och jag har vart en del hos mamma under sommarn.  Dock så finns det en del saker jag inte vill minnas av sommarn, så det känns ganska skönt att den snart är förbi.  Men nu ser vi fram emot nya roligare tider och förhoppningsvis så kommer mitt blogghumör följa med på den resan uppåt :) 

 
Life | |
Upp