Ensam hemma

Har suttit här hemma och försökt underhålla mig själv sen klockan halv 3 idag..  Och det börjar bli slut på serier att kolla på och saker att göra. Älsklingen stack iväg idag för att åka på kryssning med några klass kompisar. Så jag är själv här hemma ända tills i morgon. Det blir tomt så här när jag dels har vant mig att han är här nu när han har lov och om han är i skolan brukar vi alltid spela tillsammans och prata på skype. Så jag känner mig lite ensam idag.  
 
Det som är de possitiva när man är själv är att man får tid att tänka. Och jag har tänkt mycket idag och har gjort ett val som kommer göra mig lite gladare, hoppas jag på iaf. Men det känns som att de var det bästa som kunde hända just nu :)  Men nu ska jag käka lite kvällis och sen ta och försöka sova. De blir en hel dag i skolan i morgon. 
Life | |
Upp