Lättnaden som uppstår.

Körde på väldigt bra i slutet av veckan. Vi delade upp oss så två satt och skrev och två fick fixa och trixa inför redovisningen på måndag.  Jag fick ta fram med kreativa sida och fixa och trixa med presentationen.  Vi vlade att spica till de med en film istället för en vanlig tråkig power point presentation. Så i fredags så filmade vi ihop de och idag har jag suttit och redigerat ihop en film av de klipp vi filmade.   Gick ganska snabbt då jag börjar få vana för det här :P   Det är den 3:e filmen som jag gjort som presentation nu under programmets gång.  

Känns bra att få göra saker man är bra på och visa upp dom sen.   Iaf så kom lättnaden när jag insåg att vi snart är klara med allt och att jag nu inte behöver flänga fram och tillbaka till skolan utan från och med nu så behöver jag bara jobba självständigt.  

Annars så passade jag på att storstäda idag.  Och då menar jag STORstäda.  Har både dammsugit och torkat alla golv, vilket är inget som vi brukar göra när vi "storstädar"  men eftersom internetsnubbarna vart här och dammat ner så var de dax att göra de.  Hade egentligen planerat in att gå på bio idag, men de film vi ville se matchade inte med tågtiderna. Men imorgon så gick de ett senare tåg, så vi bestämde att vi skulle åka imorgon istället :)  

Annars händer inte så mycket. Ska väl snart göra mat och sen ska jag fixa ihop en nomig fruksallad och bara sitta vid datan och chilla resten av dagen :)  
 
Life | |
Upp