I Avesta

Är hemma i Avesta igen. Ovanligt? :P  Det har blivit en hel del besök här på senare tiden.  Mest för att försvinna hemmifrån ett tag och inte behöva tänka på alla måsten där hemma. Här händer de inte så mycket, sitter här och fördriver tiden med lite app-spel till win 8 och kollar runt på nätet.  Dock så är inte internet det bästa här och de kopplar bort de trådlösa internet lite då och då. Och så pass bra internet för att kunna kolla på streams är det absolut inte.  Det går bättre att kolla på mobilen än på datorn..  

Annars händer de inte så mycket. Och det har vart ganska tomt på spelrelaterade inlägg den senaste tiden.  Mest för att jag inte tänker på att jag ska uppdatera och när jag väl gör de så sitter jag antigen utan bilder, eller inte alls vid datan. Och dagarna går dessutom för fort fram så när man väl sitter vid en dator och har nått att skriva om så har de gått flera dagar sen senare uppdateringen.  

Men ska väl försöka ta detta med bloggen lite mer seriöst, då det är något jag vill hålla på med och försöka fixa ihop ett schema så jag kan komma ihåg att uppdatera oftare.  
Life | |
Upp