Dagliga rutiner

Skit skit och åter skit.  Det är typ det ordet som jag tänkt och sagt mest under deet senaste dagarna.  Det som har vart det jobbigaste är att när man väl börjar må dåligt så är det så mycket annat man måste fixa med för att ens kunna fortsätta vardagen.  Du måste vara frisk för att vara sjuk. Vilken jag tycker är ganska sjukt då du blir sjuk för att du inte klarar av den vanliga vardagen, men den stund du inte orkar mer så är det massa annat du måste göra. 

På ett sätt är väl det bra också då det kanske inte ska vara så lätt att vara sjuk. 

Men jag överlever. Det mesta är fixat och löst nu och de som återstår nu är att vänta på svar från alla. Dock så har jag vart väldigt off de senaste dagarna då motivationen varit lika med 0. Men idag känner jag mig lite bättre och motivationen har gått upp lite iaf. 
Life | |
Upp